دخترا نعمتن‌
قربونت برم دخترم 😘❤️🥹🧿

تصویر
۲ پاسخ

مامان جان بنظرت خیلی زود نیس برای لاک؟! تو این سن بچه همش دستشو میبره دهنش و ممکنه لاک کنده بشه و بخوره و خب قطعا ضرر داره !

عزیزم 🥰

سوال های مرتبط

مامان میلا بانو💕 مامان میلا بانو💕 ۸ ماهگی
مامان درسا🥰🎀💞 مامان درسا🥰🎀💞 ۱۳ ماهگی