چرا حس میکنم پای چپ پرنسسم از قوزک نرمال نی؟؟؟

تصویر
۱۶ پاسخ

عزیزم تا۲سالگی خیلی طبیعیه

دختر منم اینشکلیه درست میشه نفس خاله قربون پاهات گوشتات بشم

منم همینجور میزاره

نه خوبه

دختر منم همینه عزیزم دوتا پاهاش به سمت داخله

دوره نازکدوزی +شلوار از صفرتاصد توسط خودم آموزش میدم متد گرلاوین جدید هستش و آموزش باالگو هستش...هزینه ش فقط صدهزارتومن هس
که برای کمک به هم نوع خودم ثبت نام اول رو هزینه کم گذاشتم...آموزش ها ضبط جلسه به جلسه تو کانال خصوصی آموزش ارسال میشن.
میتونید واریزی ها، اعتماد، رضایت و جزییات دوره رو از تو کانال اصلیم پیگیری کنید
@mamanefandogh
شماره تماس بله بنده👇
+۹۸۹۳۸۱۴۴۲۳۴۳

دخترمنم اینجوریه پیش دکارش بردم گفت تا دوسالگی خوب میشه

انگار بد وایساده

ن بابا چیزی نیس
محص اطمینان بردی دکتر نشون بده

حساس نشید بابا احتمالا یکم تپل هستش بخاطر همونه

پسر منم اینطوری شکلیه دکتر دوتا بردم گفت خوب میشه

نرماله نگران نباش
کف پاشون صافه برا همین اینجوری میشه بعد از دوسالگی خوب میشه نشد ببر دکتر

خوب راه میره گلم ؟

فک کنم پاچنبری باشه

اره عزیزم انگار یکم مایل به سمت داخله یه دکتر ببر

تازه متوجه شدم دکترم نبردم

سوال های مرتبط

مامان ❤️سیده دلوین❤️ مامان ❤️سیده دلوین❤️ ۱ سالگی