دخترا خوبین توی ۶ هفته هستم تپش قلب دارم همش عادیه یعنی؟

۲ پاسخ

اگه با استراحت خوب میشی اره طبیعیه

استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان نفسیییییی
عششششقم مامان نفسیییییی عششششقم هفته چهاردهم بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته یازدهم بارداری
مامان 🩵👼🏻🩵 مامان 🩵👼🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان ... مامان ... هفته پانزدهم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجوهام🐣💕 مامان جوجوهام🐣💕 هفته دهم بارداری