۱۲ پاسخ

پسر منم ۲۴ باید بزنه خیلی استرس دارم

اصلا استرس نداشته باش مثل بقیه واکسناس روز اول فقط هر ۴ ساعت استا بده
کمپرس هم نمیخواد من نذاشتم یعنی بچم نمیزاره بزارم براش هیچ اتفاقی هم نیفتاد خداروشکر
سختیش همون روز اوله
دو روز اول فقط میلنگه که خب میشه مشکلی نیس

روز اول سخته بعدش به مرور خوب میشه هر چهار ساعت استامینوفن بده نگران نباش

عزیزم اتفاقا برا دخترم خیلی آسون بود بنظرم خیلی سبکه هیچ نگران نباش

دوره نازکدوزی +شلوار از صفرتاصد توسط خودم آموزش میدم متد گرلاوین جدید هستش و آموزش باالگو هستش...هزینه ش فقط صدهزارتومن هس
که برای کمک به هم نوع خودم ثبت نام اول رو هزینه کم گذاشتم...آموزش ها ضبط جلسه به جلسه تو کانال خصوصی آموزش ارسال میشن.
میتونید واریزی ها، اعتماد، رضایت و جزییات دوره رو از تو کانال اصلیم پیگیری کنید
@mamanefandogh
شماره تماس بله بنده👇
+۹۸۹۳۸۱۴۴۲۳۴۳

منم ماه دیگه واکسن دارم 🥹🥹میترسم از ۱۸ماهگی

برا پسر من خیلی سبک بود اصلا اذیت نشد حتی استا هم فقط دوبار شب دادم .من چهارشنبه زدم

به نطرم بعضیا خیلی شلوغش میکنن پسر من خوب بود یعنی خو همونجا که گریه کرد .بعد به همه نشون داد خاله بوف کرده پاشو خخخ روز اول پاش زیاد درد نمیکرد من یه ۲۴ ساعت استا دادم .و شبش باز یکم تب کرد ۳۷.۶ بعد تا صبح چکش کردم خبری نبود .روز دوم دیگه استا ندادم خوب راه میرفت ولی پاش درد میکرد هی میگفت بوف .مثلا خواستم شلوارشو بپوشم میخورد با پاش میگفت بوف گریه میکرد یکم قرمز شده بود و ورم و از روز سوم دیگه کلا خبری نبود

راحت راحت راحت اصلا نگران نباش

خیلی سبکه اصلا نترس

منم خیلی استرسش داشتم ۱۵ زد واکسن فقط شبش ی کم تب کرد سبک بود تقریبا

همه بهم میگفتن واکسن شش ماهگی سخته و واقعا سخت بود الانم همه میگن 18 سخته چندتا از بچه های فامیل هم زدن واقعا سخت بوووود 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
منم خیل استری دارم

سوال های مرتبط