بعد چند روز بخیه هاتون کشیدین

,🤔🤔🤔

۹ پاسخ

من ۱۳ روز
چون سزارین دوم بودم گفت ۱۳/۱۴ روز بمونه

9 روز

من روز هشتم کشیدم

۱۲ روز

11روز

10روز

۱۰ روز بخیه زیاد بمونه جذب پوست میشه سخت میشه کشیدنش

عزیزم بیمارستان شهید رحیمی خوب بود رفتی
کار ملکشاهی خوبه؟؟
سزارین اولتو از کجا انجام دادیی؟؟

۱۱ روز

سوال های مرتبط

مامان توت🍓 فرنگی مامان توت🍓 فرنگی ۱ ماهگی