بخیه ها رو کجا بکشم خانما🤔🤔🤔🤔🤔

۹ پاسخ

درمانگاه
بیمارستان
مطب


من درمانگاه رفتم کشیدم

پیش دکترت

دکتر خودتون برید که دکتر سونوهم انجام بده چک بشید بعداز ۱۰روز

مطب زنان برو میکشه برات

من خودم کشیدم بدین یکی براتون بکشه

بده شوهرت بکشه ، کاری نداره که من خواهرم برام کشید

طبیعی بودین یا سزارین؟

من اورژانس بیمارستان بردم کشید

پیش دکتر خودتون عزیزم

سوال های مرتبط

مامان توت🍓 فرنگی مامان توت🍓 فرنگی ۱ ماهگی
مامان سایدا مامان سایدا ۸ ماهگی