معمولا طبیعی از ۳۷ هفته وقت میدن تا ۴۱ هفته
ولی ویزیت ها نزدیک به هم تر باید باشه و مرتب علائم مادر و نوزاد چک میشه
درد های کاذبم توی این هفته ها هست ولی اگه منظم شد در حد ۳ دیقه ای یبار اونوقت یعنی ۴سانت دهانه رحم بازه و بستری میکنن
یا اگه کیسه اب توی این بازه زمانی ترکید باز بستری میکنن
زایمان طبیعی اگه علائم خطر نداشته باشی تا ۴۱ هم صبر میکنن نگران نباش.من پسرم رو ۴۱ زایمان طبیعی کردم ولی خب هرچی به هفته های اخر میرسه بچه تپل تر هم میشه اگه بچه درشتی باشه یکم سخت میشه زایمان طبیعی.من پسرم ۴۱۱۰ گرم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.