۳ پاسخ

دکتر من گفت از ۳۷ هفته بچه کامله دیگه

فکر میکنم ۳۸‌کامل‌به بعد

وای فهمیدی به منم بگو ۲۰ام نوبت سزارین دارم ولی امشب اندازه یکی دو دیقه پهلو چپم خیلی درد شدیدی گرفت

سوال های مرتبط