۳ پاسخ

الان که هوا گرمه بیشتر از یک ساعت نگه ندار

تابستون یک ساعت زمستون دوساعت

اگه اصلا لب نزده باشه تا دوساعت ولی اگه یکم ازش خورده باشه نهایتا یک ساعت .بعدش باید بریزی دور

سوال های مرتبط