دوستان کسی هست دکترش ندا سالاریه باشه (تهران)

۵ پاسخ

من نارضایتی ازش زیاد دیدم و شنیدم که بخیه هارو داد دستیارش بزنه و خراب کرده اینکه اهمیت نمیده به اسم سر شلوغی

من پیج اینستاشو داشتم چیز دیگه نمیدونم ازش

من نظرات راجبش خوندم خیلی ناراضی بودم
حالا نمیدونم تو پیج اینستا که خیلی مهربون بنظر می‌رسید
۳۰ ۴۰ ملیون هم دستمزد میگیره

فقط اسم در کرده

دیگ ایشون ک خیلی معروفن ...

سوال های مرتبط

مامان دلارا

🩷 مامان دلارا 🩷 ۵ ماهگی