کجات حس کردی دقیقا؟
من دوبار حالت پروانه سمت چپ پایین حس کردم نمیدونم همونه یا نه
پچحدلبسشعدوزکخهفیلسصسثبدحمدنجنددزدو
🤣😂🤣😂😂 از ذوق زیادی نمیتونستم خودمو کنترل کنم چی بنویسم
عزیزم🥹
بسلامتی خداشکر
دیگ از این به بد بیشتر تکوناشو احساس میکنی😍😍
انشالله هرکی چشم انتظار این حس تجربه کنه
بسلامتی عزیزم❤️
چ
نی نی من هنوز تکون نمیخوره😑
ای جانمممممم🥰🥰🥰😍
ویییی ای جانم حالت حباب داشت؟؟؟
عزیییزم خداروشکر بسلامتی🥰
برامنم دعاکن
مبارک باشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.