۷ پاسخ

سلام عزیزم من خمیر قندو درست میکنم هرسری که میخوام از قالب درشون بیارم در نمیان میچسبن به قالب میشه بگی چکار کنم از قالب خوب در بیاد
موادشم پودر قنده ژلاتینه با اب و رنگ خوراکی

نوش جان .
عزیزم یسوال؟منم میخام اموزش این مدل قندهای تزیینی و نبات رو ببینم .میخاستم ببینم بازار کارش خوبه درامد داره؟؟؟؟؟چجوریه؟

نووووش جان❤️

لیوانت مدل لیوان من عزیزم نوش جان

سلام عزیزم آتلیه آنلاین دارم اگه خواستین درخدمتم در ایتا یا روبیکا پیام بدین

09058531275

اون قلب نبات یا قند؟

به به نوش جان منم الان میخوام دم کنم بشینم با شیرینی بخورم☕️🍪

سوال های مرتبط