۴ پاسخ

آره هردفعه کمتر میشه،اما دکتر به من گفت هر ۸ ساعت ۱ دونه مفنامیک ۲۵۰ بخورم و روزی یه آزیترومایسین ۵۰۰،تو پریودی،تا هم خونریزی کنترل بشه و هم رحم زودتر جمع بشه و دردم کم بشه،چون من خیلی شدید و طولانی پریود میشم بعد زایمان،ایما رو خوردم واقعا کنترل و اوکی شده

من پنج ماهه هرماه خونریزیم به نسبت قبل زایمان خیلی بیشتر و البته دردناکتره

من تازه پریود شدم سرم گیج میره

منم 😭😭😭
امیدوارم درست بشه چون هیچ کاری نمیتونم انجام بدم

سوال های مرتبط