آره هردفعه کمتر میشه،اما دکتر به من گفت هر ۸ ساعت ۱ دونه مفنامیک ۲۵۰ بخورم و روزی یه آزیترومایسین ۵۰۰،تو پریودی،تا هم خونریزی کنترل بشه و هم رحم زودتر جمع بشه و دردم کم بشه،چون من خیلی شدید و طولانی پریود میشم بعد زایمان،ایما رو خوردم واقعا کنترل و اوکی شده
من پنج ماهه هرماه خونریزیم به نسبت قبل زایمان خیلی بیشتر و البته دردناکتره
من تازه پریود شدم سرم گیج میره
منم 😭😭😭
امیدوارم درست بشه چون هیچ کاری نمیتونم انجام بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.