دخترم تب دار استامینوفن هم دادم تبش همچنان ۳۷.

۶ پاسخ

عزیزم ۳۷ تب نیس نگران نباش

تب نداره

پاشویه کن

شیاف بذار کاروجمع میکنه من برا دخترم شیاف میذارم

پاشویه کن .....پیاز بزار کف پاش ........چند دقیقه پاشو تو آب نمک بزار

۳۷که تب نیس

سوال های مرتبط