۳۱ پاسخ

من با سرنگ آب میدم
مزه آبو دوست نداره
وقتی شکمش سفت کار میکنه چی بهش میدین؟

چجوری بهش آب میدین؟ لیوان معمولی یا لیوان آموزشی رو‌امتحان کردین؟

سرنگ

پسر منم نمیخوره

قطره چکون
شیشه شیر

حسین هم نمیخوره

پسر من آب خنک رو بیشتر دوست داره آب خنک بهش بده

من اول با پستونک بهش میدادم تقریبا یک ماهی،الان دیگه دارم با لیوان میدم که یاد بگیره

پسر من آب تصفیه و جوشیده شده رو اصلا نخورد اما آب ماجان رو با لیوان آموزشیش میخوره،با لیوان معمولی هم یادگرفته میخوره

چرا بچای الان اینجوری‌شدن

براش بریز تو شیشه شیرش

پسر منم نمیخوره تف میکنه بیرون

بچه منم اب دوس نداره نمیخوره

من اب ماجان گرفتم پسرم خیلی دوست داره راحت میخوره

بریزین تو سر شیشه شیر بهش بدین مک میزنه میخوره

خوابیدنی میدی؟ خطری

با یکم نبات بده

با قطره چکون بخوابونش بریز دهنش

پسر منم آب نمیخوره
حواسشو پرت کن با بازی و اینا با سرنگ بده

با سرنگ بده

با شیشه هم نمیخوره؟

با قطره چکون بده اولا ولی بعدش هی با لیوان امتحان کن خوشش میاد مخصوصا الان دختر من تو لیوانی که من آب میخوردم دوست داشت بخوره از لیوان خودش دوس نداشت، رفتم لیوان شکل لیوان خودم براش گرفتم میخوره با اون😄

با لیوان امتحان کردی؟

دختر من نمیخوره

آبشو یه قند بنداز توش

درد یبوست میکشن 😭😭

دختر منم نمیخوره من مولتی ویتامین قاطی اب میکنم مزه دار میشه میخوره

با قطره چکون بهتر میخوره تا قاشق و پستونک

اب خنک هم دختر من بیشتر دوست داره یا اب ولرم ولی دمای محیط دوست نداره

اب نمیخوره پسر منم تو ادرارش ذره های نارنجیه گاهی تو پوشکش،شیشه هم بلد نیست شیر مادری هم هست

دخترمنم نمیخوووورههههه😢😢😢😢

با قطره چکون بده

دختر منم نمیخوره

سوال های مرتبط