۵ پاسخ

توی تاپیک هام هست و توضیح دادم❤️

اسیاب میکنم تو فرنی و اوتمیل و شیر برنج میریزم

من آسیاب میکنم توی فرنیش میریزم

اسیاب کن داخل فرنی ، سرلاک و اینجور چیز بریز، گردو ، بادوم ، پسته ، فندق هر چی دم دستت هس
من اوایل فقط گردو میدادم

پسته بادام گردو اسیاب میکنم توی فرنی یا سوپ یا میکس با موز میدم بهش

سوال های مرتبط

مامان علیرضا وتودلی مامان علیرضا وتودلی ۱ سالگی
مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی
مامان دوقلوها👸👸 مامان دوقلوها👸👸 ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی