مامانا مغزیجات چی میدین ب بچه هاتون چجوری

۸ پاسخ

من بادام گردو و پسته رو آسیاب میکنم داخل فرنی میریزم

بادوم ، پسته ، مغز کدو ، گردو ، فندق ، تو ماست یا سرلاک و فرنی و شیربرنجش

حریره بادامم ک جدا میدم بهش

گردو بادام درختی و پسته

من پسته و بادام و گردو رو آسیاب کردم برای صبحانش،( اردبرنج+موز+کره+ با همین مغزا ک اسیاب شده) میریزم ،جو دوسرپرک بجای ارد برنج ب همراه اینا و خرما

پسته
بادوم
گردو

پسته بادام گردو مغز آفتابگردان

من چهار مغز از حکیم بانو گرفتم میریزم تو فرنیش

سوال های مرتبط

مامان علیرضا وتودلی مامان علیرضا وتودلی ۱ سالگی
مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی
مامان نی نی دونه انار مامان نی نی دونه انار ۱۷ ماهگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان خانوم👱‍♀️ مامان خانوم👱‍♀️ ۱ سالگی