کریر هم مخصوص ماشینه من از نوزادی داخل کریر میزارم همه جا تو ماشینم صندلی عقب تو کریر کمربند و میبستم خودمم کنارش مینشینم که خیالم راحت شه چون اصلا جون نداشتم و ندارم بغل بگیرمش فوری دستم خواب میره،انشالله از هفت ماهگی که قشنگ تونست بیشنه از صندلی ماشین استفاده میکنیم خیلی امن و راحته واسه خوده بچم بغل کردن خستش نمیکنه
من تو کریر میزارم خودم کنارش میشینم نباشم گریه میکنه ولی خودهمون کریه انقدر سنگینه به درد که بخوای بری خرید نمیخوره
اگر به خاطر دست درد میخوای بخری ، خود کریر خیلی سنگینه
صندلی ماشینو میتونی ب عنوان کریر هم استفاده کنی. ب نظرم کلا فقط صندلی ماشین واجبه
برای من بعد سه ماهگی بدرد خرد چون دراز کشنمیمونددیگمیزارمش داخلش ب کارا واشپزی میرسم اونممنونظارهمیکته😅
نه من تو کریر میزاشتمش ولی نیموند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.