سلام عزیزم منم الان سه روزه تاخیر دارم بی بی چک همدوبار زدم منفی بوده سابقه نداشت پریودام عقب بیفته همیشه منظم وسز وقت بود علائم پریود هم ندارم گاهی فقط انگار لگنم درد میکنه منم دودل هستم نمیدونم چیکار کنم کاش هم من هم شما باردار باشیم عزیزم
من تا پونزده روز بعد تاخیرم هرچی میزدم منفی بود یهو مثبت زد دیدم هووو پنج هفته بوده حامله بودم
صبر کن یه هفته بشه دوباره تکرار کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.