۳ پاسخ

سلام عزیزم منم الان سه روزه تاخیر دارم بی بی چک هم‌دوبار زدم منفی بوده سابقه نداشت پریودام عقب بیفته همیشه منظم وسز وقت بود علائم پریود هم ندارم گاهی فقط انگار لگنم درد می‌کنه منم دودل هستم نمی‌دونم چیکار کنم کاش هم من هم شما باردار باشیم عزیزم

من تا پونزده روز بعد تاخیرم هرچی میزدم منفی بود یهو مثبت زد دیدم هووو پنج هفته بوده حامله بودم

صبر کن یه هفته بشه دوباره تکرار کن

سوال های مرتبط

مامان ھانا مامان ھانا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ھانا مامان ھانا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری