حواست باشه ترنجبین برای نوزاد باید خیلی خیلی کم داد درحد چندقطره
خدای نکرده اسهال میشه
شیرخشت تو عرق بیدکاسنی حل کن یه لیوان خودت بخور یه قاشق جای خوری هم بده بچه ترنجبین هم باید دم بدی هم خودت بخوری هم به بچه بدی
با عرق بید کاسنی بشور بدنشو از عطاری کلپوره و سرخمرز بگیر بدن بچه رو بشور من دوبار شستم زردیش خوب شد
گلممن دم کردم در روز ۳تاچهارتالیوان خوردم با پنبه هم خیس کردم زدم بدن دخترم ۲روزه خوب شد زردیش رو ۸بود
اون باید بخوره نتو بشور بزار دم بکشه عین چای بده بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.