۴ پاسخ

حواست باشه ترنجبین برای نوزاد باید خیلی خیلی کم داد درحد چندقطره
خدای نکرده اسهال میشه

شیرخشت تو عرق بیدکاسنی حل کن یه لیوان خودت بخور یه قاشق جای خوری هم بده بچه ترنجبین هم باید دم بدی هم خودت بخوری هم به بچه بدی
با عرق بید کاسنی بشور بدنشو از عطاری کلپوره و سرخمرز بگیر بدن بچه رو بشور من دوبار شستم زردیش خوب شد

گلم‌من دم کردم در روز ۳تاچهارتالیوان خوردم با پنبه هم خیس کردم زدم بدن دخترم ۲روزه خوب شد زردیش رو ۸بود

اون باید بخوره ن‌تو بشور بزار دم بکشه عین چای بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۴ ماهگی
مامان عسل مامان مامان عسل مامان ۶ ماهگی
مامان امیرعباس و زینب مامان امیرعباس و زینب ۱۱ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۲ ماهگی
مامان مهوا‌ مامان مهوا‌ ۳ ماهگی
مامان رقیه.ابوالفضل مامان رقیه.ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان رادین جونی مامان رادین جونی ۱ ماهگی