خانما بچم خیلی باد معده داره طبیعیه؟ خیلی زیاده

۵ پاسخ

پسر منم همینطور یه شیر خودم و میدم
فک کنم طبع شیرم سرده

اره طبیعیه بهش کولیکز بده زود خوب میشه

پسر منم همینطور بود الان کمتر شده موقع پی پی کردنش اینجوریه

دختر منم اینطوریه 🥲الان ی بادی داد خودشم ترسید

دکتر بردی بهت قطره نداد؟

سوال های مرتبط