۲ پاسخ

من ۲۲ سیکلم ازاد سازیم زدم‌ دل درد ارشح ابکی بداخلاق عصبی

من والا حالت تهوع دارم ، صبح ها و دیشب برای اولین بار🫠 البته فکر کنم عوارض اوابوست باشه چون اولین ماهه میخورم

سوال های مرتبط

مامان حسبی الله🫀 مامان حسبی الله🫀 هفته هفدهم بارداری