عزیزم کار بسیار خوبی کردی
اولا هر مادری صلاح بچه اش رو بهتر از بقیه میدونه
دوما منم مثل شما بودم دخترم به هوای شیر اصلا غذا نمیخورد با دکترش مشورت کردم گفت از یکسالگی اولویت غذای سفره است شیرشو کم و بعد قطع کن تا غذا بخوره
و ده روزه شیر رو فقط موقع خواب میدم و دخترم کاملا اشتهاش به غذا باز شده
زود بوده خب
زوده خیلی حداقل 2 سالگی
تازه بعضی بچه ها تا 4 5 سالگی میخورن
زوده خب
خیلی زوده . فعلا تا نزدیک ۲سالگی یا تا ۱۸ ماهگی بده
برا استخوانبندی ضرر داره زود بگیریش
بابا چ عجله ای داریننننن تمام مامانای گهواره سعی دارن بگیرن توی قدیم هم بچه ها تا ۲ سالگی شیر میخوردم بیجاره گناه داره
خیلی زوده براش اگه شیر خودتو میدادی که شیر خشک یا پاستوریزه بده بهش
زوده خببب
نباید قطع کنی گلم
منم میخوام بگیرم دکتر دخترم گفت بگیرش
فقط دورشون شلوغ کن ببرش بیرون و خوراکی های جدید بده بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.