۴ پاسخ

من هروقت دخترم اینطو ی میشه دل درده بهش قطره کولیکشو میدم اوکی میشه

چند روزه منم همین مشکلو دارم،از زمانی که بهش پستونک بادومی دادم اینم دیگه سینه نمیگیره 💔😏

بهش یکم قند بزن شیرین کن ببین بازم نمیگره

سلام عزیزم خوبی میگم میای تو گروهم تو روبیکا برا مادرانه عالیه
@Bleadri
خاستی بیاین بهم پیام بدین تو روبیکا ب این ایدی👆🏾 تا لينک رو بفرستم

سوال های مرتبط