چرا بزنی سرش نرمه هنوز دست بهش نزن ریزش مو خیلی عادیه همه بچه ها یه تایم خاصی موهاشون میریزه درمیاد ژیلت و تیغ برا سر بچه خوب نیست اصلا گوش نده به بقیه
براچی بزنی خودش خوب میشه
ریزش موهاش طبیعی هست عزیزم درمیاد دوباره
ريزش طبيعيه چرا بايد بزني
نزن دیگه داره میریزه خودش چکارش داری
خب بزا خودش بریزه دوباره درمیاد دیگه
اول با قیچی کوتاه کن بعد با ژیلت بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.