استامین بده چهار ساعتی ب سادگی بگذره
پسر منم درد پا که نداشت
تب هم در حد تب نبود یه بار فقط یکم گرم شد اونم که سرساعت بهش پاراکید میدادم اصلا اونجوری که میترسونن نیس واقعا
امکان داره کلا درد و تب نداشته باشه
رایان که خداروشکر نه تب کرد نه درد داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.