واکسن ۱۸ماهگی درد پاش و تبشکی شروع میشه؟

۳ پاسخ

استامین بده چهار ساعتی ب سادگی بگذره

پسر منم درد پا که نداشت
تب هم در حد تب نبود یه بار فقط یکم گرم شد اونم که سرساعت بهش پاراکید میدادم اصلا اونجوری که میترسونن نیس واقعا

امکان داره کلا درد و تب نداشته باشه
رایان که خداروشکر نه تب کرد نه درد داشت

سوال های مرتبط

مامان 💙ariyan💙 مامان 💙ariyan💙 ۱ سالگی