تو هفته من سوار شدن ب موتور خطرناکه؟

۷ پاسخ

بله خیلی

من تو هفته شما اسب سواری میکردم 😂💔

بله خطر داره

من تا الان سوار شدم ولی از این به بعد نمیشم اتفاقی نیفته خدای نکرده

بهتره نشی چون سه ماه اول میگن جاش محکم نیس چندان

اگه مشکلی نداشته باشی ن

فک نکنمم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته یازدهم بارداری