خب شما تازه شروع کردی انتظار نداشته باش
دختر من یه هفته طول کشید ولی خدارو شکر الان اوکی هس
نه عزیزم تازه یک روز شده کم کم یاد میگیره عجله نکن
من نگه داشتم سه سالگی به بعد
نه عزیزم روزای اول عادیه که نگه خودت باید تند تند ببریش و اینکه تو خواب کنترل مثانشو داره یعنی امادس فقط تمرین میخوادو صبوری
وااییی نمیخام ته دل شمارو خالی کنم
ولی اگه امادگی نداشته باشه بچه ممکنه تابعدها طول بکشه اختیار نداشتن ش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.