۵ پاسخ

من از اول میدم ملون🤣🤣

اینا ک از خانواده خربزه طالبی هستن بهتره ندی مخصوصا تو این فصل ک حساسیت زیاده

من هندونه خیلیییی کم دادم ولی ملون خیلی گرمه طبعش نه

عزیزم ملون شدیدا حساسیت زاست
اصلا بهش نده
خدای نکرده حالش بد میشع

باعث میشه اسهال شه

سوال های مرتبط