۱۱ پاسخ

قدیمی شده ۵سال پیش مد بود الان چوبی مده ولی خوب هیچی همون استیل نمیشه همین چوبی هم دوسال دیگه ازمد می‌ره اما استیل همیشه بروزه

الان چوبی های خوشگل اومده
به نظرم از اونا بخر

والا من چند سال پیش گرفتم

خیلی سنگینه اصلا به درد نمیخوره من چوبی خریدم

قدیمیه ، خیلی وقت پیش خریدم ، فک کنم ۶ یا ۷ سال پیش برای هفت سین گرفته بودم

مد نیست چوبی مد شده
ولی هیچی استیل نمیشه همیشه مد هست

ن از مد افتاده برای من همون‌جوری مونده نزدیکم نیستی مگر ن همون‌جوری میدادم بهت

نه مد نیست.من زمان جهازم خریدم

نه چوبی بگیر

بعد خیلی خطرناکه برای چایی من ک برا جهازم گرفتم همون جوری بلا استفاده موند

یه زمان مد بود ۶سال پیش

سوال های مرتبط