۱۰ پاسخ

عکس رو چرا برام باز نمیکنه🥲

عالیه

این واسه عید گرفتی؟

یکم بزرگ میخریدی برای سال دیگ اندازه بشه چون دیگ آخر فصله

لاب گوزل مبارکه

از کدوم‌پیچ عزیزم ؟

قشنگه بزرگ نیست؟یا تو عکس اینجور بنظر میا

آره قشنگه چند گرفتی

چند..مبارکه قشنگه

خیلی مبارکش باشه

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۱۷ ماهگی
مامان سید ابوالفضل مامان سید ابوالفضل ۱۷ ماهگی