توافق کنه باز اسراییل مث اون سری میره باز قوی تر برمیگرده
مگه خون رهبرمون چغندره که توافق کنه ؟؟؟؟؟من حاضرم بمیرم و توافق نکنه
چرا باید توافق کنه؟؟؟😑چرا خاک کشورمونو دو دستی تقدیم دش من کنیم؟ مگه الکیه وطنمونه ها
زمانی خوبه که هر دو کشور به توافق برسن نه اینک تموم بشه باز چند ماه دیگ شروع کنن
اونا نمیگن توافق میگن مذاکره و از نظر اونا مذاکره
ینی بیایید موشک و بدید ،سلاح و زمین بزارین
نفت و بدید تمام چیزای کشور و بدید
ک نزنیم تون.
لبنان هم رفت پای مذاکره
گفت سلاح هممیزاریم زمین
ولی دیدی هروز ی جاشو بمباران میکردن.
یکی تو خیابون فکر میکنه ورزشکار و دو تا دمبل زده هیکلش گنده شده میاد میزنه تو گوشت میگه از این به بعد هرچی من گفتم .شما هم بعدش بهش بگو چشم بیا بریم بشیم تو ی کافه اسپرسو بخوریم با هم صحبت کنیم.میشه؟😐انقدر ترسو باشیم و حرف زور بشنویم؟
به هیچ عنوان .این همه شهید و خسارت و....بعد بازم بشینیم با خائن و دروغ گو و آدم خوار و بچه کش مذاکره کنیم؟
این خونخوار مذاکره حالیشه؟مرتیکه ی زردک کم آورده الکی میخواد باز سر گرم کنه با مذاکره و توافق بعد بره فرصت بخره تا جوون بگیره برگرده برای حمله شدید تر
این بار کور خونده.
توافق چی؟ بره قدرتمندتر بیاد
مرگ یه بار شیون یه بار
برا همیشه باید تموم شه این جنگ
چون اسرائیل فقط برای تجدید قوا میخواد موقت یکی دوماه اتش بس کنه دوباره بدتر بزنه
توافق چی ؟ که بره تجدید قوا کنه باز بیاد بزنه؟؟؟
همه ی کامنتا درسته خانوما ،ولی حمله به زیر ساختامون زندگیه همه داغون میشه ،امیدوارم چندهفته دیگه نظرات همتون همین باشه..من که امروز به مرز فروپاشی رسیدم از صبح دارم گریه میکنم،امیدوارم چندهفته دگ نظراتتون همین باشه.....
مشکل اینه ک میره دوباره میاد اخه اون اهداف خاص داره ک اینا قبول نمیکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.