بنظرتون ج ن گ میشه یا توافق خیلی نگرانم💔😭

۲۲ پاسخ

اصا اخبار رو دنیال نمیکنم
حوصله شر و وراشون ندارم همشون سر و ته یک کرباسن

جنگ 😍

منم مثه تو بودم استرس داشتم، اما با خودم نشستم فکر کردم استرس و نگرانی چیزی رو حل میکنه؟ نمیکنه... پس اصلا بهش فک نکن، پناه بر خدا برای مردم زجر کشیده ی ایران بهترین سرنوشتو رقم بزنه

جنگ

نگرانی نداره ۳۰ هزار نفرو کشتن دیگه دل و دماغی نمونده بزار جنگ شه نترس با مسکونی ها و مردم کاری ندارن

مردم تو نون شبشون محتاجن هرچی صلاحه مردمه همون بشه

هیچی نمیشه به خدا فقط مغزامونو تیلیت کردن تو ۱ین ۱ماه

واسە چی نگرانی؟اگرم بشە کە نمیشە چیزیە کە دست مانیست،ئەوانە گشتیان وانەیەکۆ تەنیا هێمە قەومیان نیەین خەڵکی عادی😏

توافقی درکار نیست هیچوقت

خانما یه سوال کسی میدونه از فرودین به بعد هم کالابرگ میدن یا نه
دهک 1تا 3 هست دوستم

از جنگ نمیریم از گرسنگی و شرمندگی جلو بچه هامون حتما میمیریم

من اصلا استرس جنگ رو ندارم ولش کن گلم .آن شاالله خیره

جنگ نشه بنظرت با این اوضاع. گرونی میتونیم زنده بمونیم یا اصلا امیدی هست برای زندگی؟

الانم تو دوران جنگ بسر می‌بریم جنگ روانی

منم خیلی استرس دارم آنقدر که شیرم کم شده ولی با این استرس هم هیچی درست نمیشه خدا خودش ارحم الراحمین ه الهی بهترین برامون رقم بزنه

چه جنگ بشه چه نشه زندگی همه ما روز به روز سخت تر میشه توافق بشه باز گرانی پا برجاس اصلا استرس به خودتون ندین هیچ کس از سیاست اینا خبر نداره هر چی بشه باز ما هستیم که ضربه میخوریم بهتر بسپاری بخدا خدارو داریم

نگران گی

پیمونه عمر همه ادما دست خدا
پربشه توجنگ نشه ک‌نشد

معلومه دیگه جنگ
فقط زمانشو نمیدونیم
نگران نباش با استرس و نگرانی فقط عصبی میشیم

فقط بهت میگم نگران نباش همین گلی جانم

معلوم نیست

جنگ میشه اما من خیلی میترسم داداشم سربازه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان نُقل و نبات💙🧒 مامان نُقل و نبات💙🧒 ۱ سالگی