مامانا این لباس قشنگه تو تنم ؟
#شیر
#خشک

تصویر
۱۵ پاسخ

یه کوچولو قسمت بالا تنه سینه ها تو پرتر بود خوب میشد... مدلش قشنگه

خیلی.

خیلییییی

خیلی مبارکت باشه

خیلیییی قشنگهههه

عالی 👍

آره به تنت نشسته

تو سینت شل افتاده

آره اندازته کامل

اگه مال خودته خوبه
اما اگه میخای بخریش لباس بهترم هست

میدونی حیف دور کمر خودت باریک بعد این دور کمرتو پهن کرده

بش بگو تنگ ترش کنه

اره قشنگه اما صندلت مناسب لباس نیست

هیکلت خوبه بهترم میشه پیدا کنی

کاش یه ذره چسبون تر بود
اما خیلی خوشگله

سوال های مرتبط