وای🥲نزار کسی بوسش کنه اصلا
پسرم از ده روزگی ب بعد یهو کل صورتش ریخت بیرون بعد از کلی دکتر بردن فهمیدیم حساسیت ب پروتئین گاوی داره
گرمی خوب میشه فقط نذار کسی بوسش کنه
جوش نوزادی دکتر گفت تا ۴ ماهگی طبیعیه خودش میره ولی اکثرا تا یک ماهگی تموم میشه
منم بچم اولا اینجور بود کم کم خودش میره فقط دست بهشون نزن
اصلاب اینا دست نزن خودشون میرن
من بچه اولم وقتی یه ماهش بود بردمم حموم بعد خیلی گرم نگهش داشتم گرمی زده بود همینطور شده بود
محصولات گاوی نخور اگه شیر خودتو میدی
۱درصد
منماینجورشد ولی سر جوشا قرمز بود بردم دکتر پماد بتامتازون داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.