مامانا چشم دخترم چرا اینطوری شده ؟ چیکار کنم؟

تصویر
۱۴ پاسخ

عفونته، خوب میشه ولی دستورات عمه خاله ای روش اجرا نکن ، ببر دکتر دارو میده زود خوب میشه

یکم پنبه رو با چای خیس کن بزن روش خودش باز می‌شه

پسر منم اینجوری شده بود دکترش گفت با چای پر رنگ سرد شده و پنبه تمیز کن خوب میشه.ولی من با شیر خودم اینکارو کردم خوب شد

پنبه رو به اب جوشیده سرد بزن پاکش کن قطره باکتی ماید بگیر روزی ۳بار بریز کنار چشمشو ماساژ بده مجاری اشکش بستس واسه همین

پسر منم اینجوره دکتر بهش قطره داد میریزم درست شد

گوش پا کن بردار
بذار تو آب جوش
بعد از شیر خودتون یکم بریزید روش و چشم رو پاک کنید باهاش
یه کوچولو هم جوشه‌ی داخلی چشم رو با همون گوش پاک کن ماساژ بده که مجرای اشک اگر گرفتگی داره باز بشه
با چای هم میتونی همینکارو بکنی اما شیر خودتون تاثیرش بیشتره

دیروز ب من نسخه داد

عفونت کرده ببری دکتر بهت پوماد و قطره میده

قی کرده شاید سینه ات خورده موقع شیر دادن با چای و. پنبه بشور اگه خوب نشد زیر چشمش رو. هرروز ماساژ بده اصلا نترس اروم کار هردیقت باشه مجرا اشکش باز بشه دخترمنم بود اینقد اروم. ماساژ دادم تا خوب شد

پماد چشم به پشت چشمش بزن شبا

عفونت کرده واسه دختره منم اینجوری شد قطره و کرم میدم
برای دخترم بهتره شده ولی هنوز یکم قی میکنه که میگن مجارای اشکیش بسته شده

عزیزم برا دختر منم اینجوری بود با شامپو بچه فیروزه شستم فورا خوب شد

عزیزم چشمش سرماخورده
یکم با چایی سرد شده صورتش رو بشور
قدیمی های ما اینجور میگن

البته اگ میتونی ببرش پیش متخصص اطفال

به پسرمن دکتر قطره باکتی مایدداد،خوب شد

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری
مامان محمد و فاطمه مامان محمد و فاطمه ۱۴ ماهگی
مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی