خانما انگشت دخترم اینطوری شده چیکار کنم

تصویر
۳ پاسخ

سلام منم دخترک انگشتاش این شکلی شدن دکترش گفت مال ویتامین دی بدنشون بهشون ویتامین دی که بدی خوب میشه منم فکر میکردم بد گرفتم ناخناشو ولی بازم اگه نگرانی به دکترش بگو

ناخن گیری که باهاش ناخنش و گرفتی ضد عفونی کن و اینکه احتمالا گوشی ناخن و گرفتی که عفونت کرده عزیزم

ببرش دکتر عزیزم انگار کنار دستش عفونت کرده

سوال های مرتبط

مامان آیسانا🩷آوینا مامان آیسانا🩷آوینا ۱۰ ماهگی