۶ پاسخ

شاید شیر به صورت پنیرک بالا آورده روی زبونشه

برفک زده

بچه منم داره😑شیره دیگه😑

اگه شیرخشک میخوره چربی اونه

برفک عزیزم قطر از داروخونه بگیر هر 8 ساعت ی بار با گوش پاک بزن رو زبونش عادیه عزیزم

برفک زده
قطره نیستاتین بزن یا جوش شیرین تا به سینت انتقال نده

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان محمد و فاطمه مامان محمد و فاطمه ۱۴ ماهگی