۵ پاسخ

برفک زده،یه قطره براش بگیر از دارو خونه

افت زده بهش قطره نیستاتین بده

چربی شیره نگران نباش ماله پسره منم همینجوریه

دونه های شیره که میشه برفک
شربت نیستاتین بگیر بده بهش خوب میشه

اونا چیزی نیست گلم
..میگن دونه های شیری

سوال های مرتبط

مامان رَستا کوچولو🤱 مامان رَستا کوچولو🤱 ۳ ماهگی
مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی
مامان هدیه حضرت علی مامان هدیه حضرت علی ۸ ماهگی