۳ پاسخ

بنظرم عادیه.بچه ها همشون پا کپلی هستن.ولی اگه با فشار و اینا دردش میگیره ببرش دکتر

ن الان یدفعه دیدم
ن هیچکدومون اینطوری نیستم

از اول اينطوری بود؟
خودت شوهرت یا خانوادتون این طوری تیستن؟ اگه غیر عادیه ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان محمد و فاطمه مامان محمد و فاطمه ۱۵ ماهگی
مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی
مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی