اونجا دخترم اینجوری شده چرااا

تصویر
۱۰ پاسخ

کرم اردن خوبه، بازش بزار در طول روز گناه

مامان افرا فرستادم اومد برات

اهان بهت یه کرم میفرستم اونو بخر بزن

این که اونجا نیس
اگه اونجا هست زیاد تو مای بی بی مونده

باز دیدی خوب نشد ببر دکتر

مای بیبیشو زود زود عوض نمیکنی؟

زیاد تو مای بیبی مونده انگار

کالاندولا بزن
یا پماد سوختی فیروز
عالین

کلاندولا بهش بزن

الهی سوخته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان دیان ماميش🥺🫀 مامان دیان ماميش🥺🫀 ۶ ماهگی
مامان 💖جوجه طلایی💖 مامان 💖جوجه طلایی💖 ۱۶ ماهگی