ماماناصثرت پسرم اینشکلی شده؟چرااا؟😢

تصویر
۱۴ پاسخ

لپ پسر منم همینجوری میشه ان ان میزنم خوب میشه باز بعد یمدت برمیگرده
الان دیروز پررنگ بود دوبار ان ان زدم خوب شد

تصویر

پسر منم یه لپش اینطوریه دکتر بردم
اگزماس با بوس و لمس بدتر میشه
گریپ میکسچر میدادم افتضاح قرمز میشد
گفت نذار بوس کنن تند تند بشور روزی دو وعده هیدروکورتیزون یه وعده بزنم فقط

بوسش نکنین زیاد
چند کیلو

بچه منم دقیقا اینجور میشه چون حساسیت پروتیین گاوی داره

این پماد ب دخترم داد

تصویر

اگزما هستش

اگزما هست اصلا صورتشو نبوسید به هیچ وجه

اگزماس صورت پسرمنم اینجوری بود بردم دکتر پماد و لوسیون داد زدم خوب شده الان

پماد ان ان اب رو آتیشه بگیر بزن

حساسیت به پروتین گاوی داره

اگزماس پسره منم اینجوریه ، چندتا دکتر بردم هی پماد میذادن خوب نشد آخرین دکتر گفت احتمالا حساسیت به پروتئین گاوی داره شیرخشکو عوض کرد ولی هنوز خوب نشده

ممکنه اگزما باشه

اگزما نیست؟

اگزماست انگار
حساسیت داره ؟

سوال های مرتبط

مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی