کسی از ماهان قشم خرید کرده معتبره ؟سایتشو توی باسلام دیدم

تصویر
۸ پاسخ

خیلی تعریف باسلام روشنیدم ولی تاحالاسفارش ندادم ازترس کلاهبرداری

از باسلام با خیال راحت خرید کن تا جنس به دستت نرسه پول فروشنده رو نمیدن
من خیلی خرید میکنم

من خرید کردم هم وسیله واس خودم هم لباس واسه نینیم قیمتاش خوبه
معتبر هم هست
پولت ک پرداخت میکنی مستقیم نمیره توی حساب فروشنده وقتی بسته ب دستت رسید بعد خود برنامه واسش پول رو میریزه

اره من خرید کردم

با سلام خوبیش اینه ضمانت داره من که زیاد سفارش دادم مشکلی نداشتم

من دیشب از کمندیون سفارش دادم.سه تکشو.با پول پست 1500شد

من چند دفعه بخاطر همین سیسمون از باسلام خرید کردم خداروشکر که تا الان خوب بوده بهتر از دیجی کالا بوده زودم امده

من ترجیح میدم‌ حضوری خرید کنم

سوال های مرتبط

مامان ماهی خانوم مامان ماهی خانوم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی