نظر من درمورد سوراخ کردن گوش، نظر شما چیه

تصویر
۱۰ پاسخ

من بخاطر اینکه بدن خودشه و حق انتخاب داره و اینا نمیگم سوراخ نمیکنم (البته دختر ندارما کلا حسم اینه) بیشتر چون خودم اصلا احساس راحتی با گوشوارهدندارم و نمیتونم باهاش بخوابم حس میکنم بچه هاهم چون خیلی غلت میزنند و اینا اذیت میشن🫣خواهرمم به قول شما وقتی سه سالش بود گفت من گوشواره دوست دارم بردیم زد انقدرم ذوق دلشت که اصلا دردشو حس نکرد کلیم کیف کرد
ولی اگرم کسی بزنه نمیگم نزن و مخالفت کنم ، مبارکش باشه هرکسی یجور دوست داره

من اوایل اصلا دوست نداشتم سوراخ کنم
حتی از دوران بارداری نظرم این بود که دخترم بزرگ شد هروقت خودش خواست
براچی بچمو اذیت کنم گوشش رو سوراخ کنم
قبل به دنیا اومدن دخترم شوهرم براش گوشواره گرفت
وقتی به دنیا اومد همش گوشواره رو توی گوشش تجسم میکردم و دلم قنج میرفت🫠🤭
ولی از درد کشیدن بچم میترسیدم
تا اینکه ی بار رفتم خودم با دستگاه گوشمو سوراخ کردم دیدم اصلاااا درد نداره حتی سر سوزن که بچم بخواد اذیت شه ، سه ماهش بود
دیگ همونجا گوش دخترمم سوراخ کردم خداروشکررررر اصلا اذیت نشد گریه نکرد و الان به شدت راضی ام
چون الان بزرگتره دردشو بیشتر متوجه میشه

دخترمم دو ماهش تموم نشده بود گوششو سوراخ کردم🫠

واقعا گل گفتی من خودم بچه بودم وقتایی ک گوشواره نداشتم ناراحت بودم یادمه مامانم میکفت میخام واست گوشواره بخرم بال درمیوردم😅🫶🏿

منو مامانم تو 5 سالگی گوشمو سوراخ کرد نه اونقدر اذیت شدم، هم اینکه خودم دلم میخواست گوشواره دلشته بلشم
قببش اصلا متوجه نبودم

با مامان لنا موافقم

خیلی ها گوش بچه رو سوراخ نمیکنن چون میدونن از منظر تربیت جنسی کار درستی نیست و براشون مهمه که اصولش رو رعایت کنن،وگرنه که ما روانشناسا هم حق سرزنش کردن یا دستور دادن نداریم،فقط پیشنهاد میدیم

نظر منم همینه عزیزم😃❤️

منم موافقم .ولی متاسفانه دلشو نداشتم

موافقممم منم هر چی گفتن نکن شش ماهه براش سوراخ کردم و خیلی خوشحالم ک اون موقع انجام دادم چون الان ک اصلا نمیشد و بعدا هم دردش بیشتر میشد براش

سوال های مرتبط