طبیعیه عزیزم ولب وقتی سینه ت پر باشه اینطوری نمیشی شیر افزای گالاکتومید بخور خیلی شیرت زیاد میشه
عزیزم طبیعی هست برامنم اونجوریه
کرم ضد شقاق ملتیلدا بزن نوک سینتو نرم کنه اصلا دردت نمیگیره
شقاق سینه شدی؟؟
پماد شقاق هیدرودرم آب رو آتیشه و نیاز به آبکشی نداره یعنی میتونه بچه میک بزنه بدون شستن
و راه شقاق نشدنم اینه که کل سینتو بدی دهن بچه نه فقط نوکشو
آخ آره
انگار نیشت میزنن🤣🤣ولی حس قشنگی داره
شیر افزا بخور
اره واقعا خیلی درد داره
هیدرودرم کرم شقاق بخر بزن یا روغن حیوانی بزن زخمه عزیزم
هنوز شیرت خوب نیومده سعی کن چیز هایی که شیرتو زیاد کنه بخوری شیر که بیاد دیگه درد نمیگیره من تا شیرم نیومده بود سینه هام زخم بود از درد
منم همین جوری ام خیلی اذیت میشم
منم همینم 🥴🥴🥴
یه مدت اینطوریع بعد اوکی میشه
پماد شقاق سینه بزن ماه های اول اینطوره بعدش خوب میشه
وای من دیشب خواب دیدم دخترم به دنیا اومده و داشتم بهش شیر میدادم خیییییلی خیلی حس خوبی بود 🤭
آخ گفتی😩
نوک سینه هام آنقدر درد میکنه که نگو میک زدنی حس میکنم داره از جا می کنه سینم و🤦♀️
منم همین طوری بودم الان خوب شدن بزار مک بزنه خوب میشن دهنش خوبشون میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.