من شیشه نمیدم بهش ولی ازدکترپرسیدم گفت درد کولیکیه
احتمالا دل درده
پسر منم اینجوریه دقیقا اول شیرم رو میخوره بعد یهو گریه میکنه میزارمش رو اون سینم شاید شیشه شیر میدم میخوره انگاری مزه ته شیر سینم دوست نداره
شاید گوشش اذیته، بچه خواهرشوهرم اینجور بود بعد دکتر فرستادش نوار گوش فهمیدم گوش های میانیش عفونت شدید داره بخاظر رفلاکس
برا من اینجوری بود سینه امو ول کرد،گریه اش برا شیشه بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.