۶ پاسخ

شاید دلش درد میکنه

علائم رفلاکسه

بلندش کن احتمالا هوا بلعیده آروغ داره

خدایا چقد نی نی ها دردسر دارن😫😫
سر بچه اولم خیلی اذیت شدم
همش با خودم میگفتم چرا بچه ادمیزاد شبیه بچه مابقی حیوونا نیست، دنیا میان راحت شیر میخورن بعدم پا میشن دنبال مامانشون راه میرن
باورت میشه حسرت حیوونارو میخوردم😆

یاباید گلو داره یا شیرنمیادکلافه میشه

رفلاکس داره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۴ ماهگی
مامان 😍😍عشقام مامان 😍😍عشقام ۸ ماهگی
مامان دخترا و تودلی مامان دخترا و تودلی هفته دوازدهم بارداری