۵ پاسخ

من در حد خیلی کوچولو گاهی نبض حس میکنم بیشتر انگار تو واژنم ضربه حس میکنم

اوایل برای من مثل حرکات روده بود ولی بعدش واضح متوجه میشی انگار چیزی داخل شکمت داره حرکت میکنه یا مثلا از داخل داره ضربه میزنه به دیواره شکم حس جالبیه اصلا شبیه بقیه چیزا نیست که با دلپیچه و … اشتباه گرفته بشه

تو‌هفته شما مثل نبض و ضربه خوردن میمونه یکم هفتت بره بالاتر دیگ قشنگ ضربه میزنه محکم از هفته ۲۵برای من شکمم تکون میخورد از ضربه هاش
الانم مثل ماهی میمونه انگار میره اونور میاد اینور

عشقم اولش شبیه دل پیچه است پیچ میخوره

مال من الان مثل پیچ خوردن
انگار یچیزی داخله
لیز میخوره این ور اون ور

سوال های مرتبط

مامان عدس مامان عدس هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه❤️ مامان پناه❤️ هفته سی‌ام بارداری