۶ پاسخ

اره عزیزم درد منم از کمر شروع شد

پس چرا میگن درد زایمان جوری که قابل تحمل نیس منم الان یک هفتس درد پریودی دارم و خوب میشم

من دل درد دارم می‌زنه به پهلوهام دوباره ول می‌کنه ولی کمرم خیلی درد می‌کنه ینی انقباضه؟

اره دردای زایمانه اینا برای منم همین دردا اومد سراغم رفتم بیمارستان

آره درد زایمان اولش دل‌درد نیس عزیزم

با توجه به سن بارداریت قطعا درد زایمانه عزیزم
چون تو کلاس بارداری به من گفتن ممکنه دل درد نداشته باشی فقط کمر درد مثل پریودی داشته باشی

سوال های مرتبط