اره عزیزم درد منم از کمر شروع شد
پس چرا میگن درد زایمان جوری که قابل تحمل نیس منم الان یک هفتس درد پریودی دارم و خوب میشم
من دل درد دارم میزنه به پهلوهام دوباره ول میکنه ولی کمرم خیلی درد میکنه ینی انقباضه؟
اره دردای زایمانه اینا برای منم همین دردا اومد سراغم رفتم بیمارستان
آره درد زایمان اولش دلدرد نیس عزیزم
با توجه به سن بارداریت قطعا درد زایمانه عزیزم
چون تو کلاس بارداری به من گفتن ممکنه دل درد نداشته باشی فقط کمر درد مثل پریودی داشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.