۴ پاسخ

بهتره بری بیمارستان درسته معاینه میکنن اذیت میشی ولی موضوع الان فقط خودت نیستی ی بچه داری توی شکمت اگه حس فشار داری و درد ب کمر و دلت میزنه برو گاهی رحم انقباض زایمان داره ولی ما متوجه نمیشیم

اکر حس فشار ت کمر بعدش زیرشکم و حس دستشویی بزرگ داری بهتر بری بیمارستان چک بشی /حواست ب تایم دردا باشه فاصلشون چقدر هست بهتر بری ب چک کن

منم اینجوریم دیروز یسره درد داشتم اصلا ول نمی کردولی از دیشب هی ول میکنه و میاد میگن درد زایمانه

برو بیمارستان چک کنن

سوال های مرتبط