بهتره بری بیمارستان درسته معاینه میکنن اذیت میشی ولی موضوع الان فقط خودت نیستی ی بچه داری توی شکمت اگه حس فشار داری و درد ب کمر و دلت میزنه برو گاهی رحم انقباض زایمان داره ولی ما متوجه نمیشیم
اکر حس فشار ت کمر بعدش زیرشکم و حس دستشویی بزرگ داری بهتر بری بیمارستان چک بشی /حواست ب تایم دردا باشه فاصلشون چقدر هست بهتر بری ب چک کن
منم اینجوریم دیروز یسره درد داشتم اصلا ول نمی کردولی از دیشب هی ول میکنه و میاد میگن درد زایمانه
برو بیمارستان چک کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.